Spa Resort Sanssouci Отзывы
-
Персонал
94% -
Чистота
95% -
Оборудование
93% -
Комфорт
91% -
Соотношение цена / качество
90%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Radka Šindlerová
одинокий путешественник, 27.2.2022
Hl.m.Praha
Bohumil Šafránek
Пожилые пары, 25.5.2021
Ústecký kraj
Markéta Zubalová
одинокий путешественник, 2.6.2013
Čeština
Děkujeme za Váš subjektivní názor, na který je potřeba objektivně reagovat.
Prověřili jsme velmi důkladně, kdo konkrétně se o vás s dcerou během pobytu staral. Dotyční zaměstnanci jsou pravidelně našimi hosty chváleni, čímž netvrdím, že k pochybení dojít nemohlo. V takovém případě je však naprosto běžné chtít problém řešit ihned na místě. Bohužel se tak z Vaší strany nestalo, a na Vaši poznámku "vlezlý" nelze v tuto chvíli adekvátně reagovat.
Mrzí nás, že jste u nás nebyly spokojeny. Za vysokou kvalitou našeho personálu a služeb si však pevně stojíme a přesvědčují nás o tom tisíce spokojených hostů a koneckonců i desítky pozitivních recenzí na tomto portále.
S pozdravem, Zuzana Klimešová, Sales&Marketing Manager
Eva Beranová
одинокий путешественник, 16.1.2012
Čeština
(without text rating)
Anonym
одинокий путешественник, 4.7.2021
Hl.m.Praha
(without text rating)
Anonym
Пожилые пары, 1.11.2021
Hl.m.Praha
(without text rating)
jitka šímová
одинокий путешественник, 15.4.2014
Čeština
děkujeme Vám za pobyt ve Spa Resortu Sanssouci. Opravdu nás mrzí, že jste u nás nebyla spokojená, ale přinejmenším alespoň některé z Vašich připomínek jsme mohli vyřešit okamžitě, pokud byste je zmínila během pobytu.
Hotelová recepce Vám nabízela přestěhování na jiný pokoj, což jste ovšem odmítla. Na pokojích jsou speciální zatemňovací závěsy určené pro hotely, takže při správném zatažení naprosto tlumí světlo z venku. V noci obvykle rozsvícené Atrium jsme však po Vašem upozornění hned od druhé noci zhasínali.
Pokud neznáme totožnost hosta, standardně samozřejmě zdravíme česky. Pokud Vás někdo z personálu pozdravil v ruštině, dodatečně se omlouváme.
Povinnost se zapsat na recepci hotelu je po celém světě naprosto běžná záležitost. Toto pravidlo je rovněž uvedeno např. v Ubytovacím řádu, který je na recepci k dispozici.
Je nám líto, že jste nebyla spokojena ani s restaurací. Většina našich hostů je zde skutečně na léčení, nicméně nabídka našeho buffetu je velmi široká a vždy nabízí mnoho možností vybrat si dle své chuti. Na kvalitu našeho stravování slyšíme v naprosté většině chválu. Pokud jste i přesto nebyla spokojena, mohla jste využít naší á la carte restaurace Opera.
Mrzí nás, že jste nevyužila možnosti hovořit v hotelu s managerem, který je každodenně hostům k dispozici a jistě by Vám vyšel maximálně vstříc.
S pozdravem
Zuzana Klimešová
Sales & Marketing Manager
Milan Houšteký
одинокий путешественник, 13.9.2016
Čeština
rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za pobyt ve Spa Resortu Sanssouci a za Vaši recenzi včetně připomínky. Za nepříjemnosti při ubytování se Vám upřímně omlouváme a uděláme vše proto, aby se toto již neopakovalo.
Budeme rádi, pokud k nám zavítáte i v budoucnu a věříme, že si pobyt užijete od začátku až do konce.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Spa Resort Sanssouci, Karlovy Vary
Miloslav Lanzendorf
Пожилые пары, 17.3.2013
Plzeňský kraj
Děkujeme Vám za návštěvu a pěkné hodnocení služeb Spa Resortu Sanssouci. Jsme velmi rádi, že jste byl u nás tak spokojen a těšíme se na Vaši příští návštěvu. Zuzana Klimešová, Sales&Marketing Manager
Anonym
Пожилые пары, 19.7.2011
Rokycany, ČR
(without text rating)
Anonym
Группы друзей, 27.12.2021
Zlínský kraj
Anonym
одинокий путешественник, 21.8.2021
Hl.m.Praha
(without text rating)
Anonym
Пожилые пары, 28.6.2021
Středočeský kraj
(without text rating)
Anonym
Пожилые пары, 30.10.2017
Jihomoravský kraj
děkujeme Vám za výběr Spa Resortu Sanssouci i za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, že během Vašeho pobytu nebylo vše k Vaší spokojenosti. Některé problémy, které zmiňujete vyřeší plánovaná rekonstrukce. Za neúplný úklid a další nepříjemnosti se velmi omlouváme. Je velká škoda, že jste se na nás neobrátili už v průběhu svého pobytu. Vaše stížnosti bychom okamžitě řešili. Takto zpětně bez detailnějších informací je už nemožné zjednat nápravu. Doufáme, že nám časem dáte druhou šanci a budeme se moci těšit na Vaši další návštěvu.
Spa Resort Sanssouci
Milena Májová
Молодая пара, 16.11.2016
Čeština
děkujeme Vám za pobyt ve Spa Resortu Sanssouci i za Vaše hodnocení.
Dovolíme si krátkou reakci na některé Vaše připomínky:
- Náš hotel není léčebným střediskem pro staré a nemocné, ale lázeňským a wellness hotelem pro starší i mladší generaci. Důkazem jsou nám stovky recenzí spokojených klientů, mladších čtyřiceti let. Nicméně samozřejmě chápeme, že každý host má svá očekávání a ne vždy je možné ze strany hotelu je stoprocentně naplnit.
- Jako v každém lázeňském zařízení v ČR, platí také v našem hotelu zákonem daný zákaz kouření. Místem vyhrazeným pro kouření je venkovní prostor hotelových kaváren.
- Stravování probíhá formou buffetu, nabídka jídel je vždy velmi široká, pestrá a především zdravá. Vybrat si tak mohou dle své chuti všichni hosté, ti z předepsanou dietou by se měli řídit pokyny lékařů a nutriční terapeutky, ostatní se omezovat nemusí. Je nám líto, pokud Vás cedulky s názvy jídel a případně číslem diety odrazovaly nebo dokonce urážely, jde o zcela běžný způsob prezentace jídel v hotelovém provozu.
V každém případě si Vaše připomínky vezmeme jako návrh na zlepšení a předáme je zodpovědným vedoucím.
Škoda jen, že jste svou nespokojenost neřešila hned na místě. Mohli jsme zjednat okamžitou nápravu. Na druhou stranu jsme rádi, že jste našla i pozitiva.
Přejeme Vám hezký adventní čas.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Spa Resort Sanssouci, Karlovy Vary
Marcela Haladová
одинокий путешественник, 27.1.2014
Čeština
(without text rating)
Zbyněk Bohmann
Пожилые пары, 6.6.2011
K. Vary CZ
Mnohokrát Vám děkujeme za návštěvu Spa Resortu Sanssouci a Vaše hodnocení včetně připomínek. Ty nám slouží ke zkvalitnění služeb. Velice se omlouváme za nevhodný přístup recepční při check inu. Je u nás nová, což samozřejmě její chování neomlouvá, pouze vysvětluje. Vyvodíme z toho patřičný závěr, aby se nic takového již nemohlo opakovat. Doufáme, že nám přesto ještě dáte šanci vylepšit si celkový dojem a ještě někdy nás poctíte svou návštěvou. S přáním všeho dobrého Zuzana Klimešová, Sales&Marketing Manager
Eva Pitáková
одинокий путешественник, 10.9.2020
Čeština
(without text rating)
Petr Malotin
одинокий путешественник, 10.9.2015
Čeština
děkujeme Vám za výběr Spa Resortu Sanssouci k Vašemu pobytu v Karlových Varech a za Vaše hodnocení. Provoz bazénu je opravdu dopoledne ve všední dny omezený kvůli probíhajícím procedurám.
Budeme se těšit, pokud se pro náš hotel rozhodnete i v budoucnu.
S pozdravem
Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Spa Resort Sanssouci, Karlovy Vary
Fuchs Stefano
Семья с маленькими детьми, 25.12.2023
Hl.m.Praha